Versevisbox Showcase
De Versevisbox is een Nederlands initiatief om de mensen vaker verse vis te laten eten. Dit doen zij door verse vis eens per maand te verzenden naar de mensen thuis.
Bolderdesign is begonnen met een branding strategy sessie, om een duidelijke lijn op te zetten en om dit initiatief te laten groeien. Hierna heeft Bolder design de huisstijl ontwikkeld en de website gemaakt.
De website doet denken aan andere maaltijdbox initiatieven zoals Hello Fresh of Marley Spoon maar met een eigen twist. Door onze nauwe band met de visserijsector konden wij het idee goed vertalen naar een website.
Services
Branding Strategy
Huisstijl
Website Design
Social Media Stijlmap
Webshop met Abonnementsvorm
Emailmarketing Campagne
Responsive Webdesign
Versevisbox Webshop en Marketing
De webshop van de Versevisbox moest erg gebruiksvriendelijk zijn zodat mensen van alle leeftijden gebruik konden maken van hun service. Ook is er een abonnementsvorm toegevoegd om de CLV (Customer lifetime value) te vergroten.
Bolder design heeft ook geholpen bij het opzetten van de Sales funnel. Met facebook advertenties, retargeting advertenties en een emailmarketing campagne is de sales funnel geoptimaliseerd.

